Koskakohan mä oppisin et tänne kirjotetaan heti treenejen jälkeen niin ehkä muistais viel et mitä on tehty?? :D

Nohnoh.. Perjantaina jälleen siis ohjatut. Eka otettiin vähän tottiksia, paaljon leikkimistä patukalla, perusasentoa (joka on parantunut _paljon_) ja pientä seuraamis pätkää ja sit tietysti sitä rauhaa yms. Otettiin sit myös piilonkiertoja, hyvin oli Puffilla ekasta kerrasta jäänyt mieleen ja nyt ei yrittänyt kertaakaan tulla väärää kautta takas vaan kiersi hienosti :)

Sitten puruja, mä sain jotenkin oman mielentilan tosi hyväks kerrankin ja pystyin oikeesti keskittymään koiraan, myös veskari tämän huomasi ja sanoi et toi fiilis pitäis olla aina. Jotenkin tosin muutenkin nois perjantain treeneis joku palanen mun aivois loksahti lopullisesti kohdalleen ja mä tossissaan tajusin että tämä on juuri se asia mitä haluan tehdä ja juuri tämän koiran kanssa, toki olen aina ollut sitä mieltä että Puhvi on ihan oikee koira mulle ja ipo oikee laji, mut joku kuitenkin nyt kolahti vielä syvemmin nyt... Suuri kiitos kyllä kuuluu ehdottomasti meidän upealle veskarille joka kestää mun sähläykset, jaksaa aina tukea ja kannustaa ja ennenkaikkea auttaa joka tilanteessa, eli KIITOS! Mulle on annettu ainutlaatuinen mahdollisuus päästä tämän upean lajin pariin heti ensimmäisen "kunnon" koiran kanssa ja vielä hyvän koiran, jolla on potkua vaikka mihin, monet ovat sanoneet, että Puff on Haastava (isolla H:lla), etenkin ensimmäiseksi koiraksi, mutta en mä voisi kuvitellakkaan opettelevani näitä asioita kenenkään muun kanssa, eli isot kiitos myös kaikille niille, joiden ansioista tämä koira minulla on, etenkin tietysti kasvattaja Seijalle! Me opitaan puhveron kanssa kaikki yhdessä ja pikkuhiljaa, meillä ei ole kiirettä mihinkään, mutta kyllähän tässä eteenpäin mennään ja kovaa ;) Ja nyt takas treenejen pariin, eli perus haukutukset, puhvi ottaa jo hyvin kontaktia maalimieheen eikä pelkästään tyynyyn ;) Loppuun sitten pari hyppya ja muistaakseni myös pako, kaikki hallinnasta. Vähän meinaa vietit nousta yli hallinnan aikana mut kyllä se siitä, enemmän vaan meille yhteistä kivaa ja mulle hallintatreenii niin sit lähtee. Palauttaa tyynynkin mulle jo paljon paremmi!

Lauantaina oli myös ohjattua reeniä, ei tosin tällä kertaa otettu ollenkaan tottiksia alkuun ja veikkaan et se vaikutti myös puruihin negatiivisesti :/ Haukut meni ihan ok, rauhoista ei meinannut tulla mitään, hirveetä säätöä vaan samoin hallinnat... Mut puri kyllä niin perskeleesti :D
Laittelen vielä kuva saastetta vähän myöhemmin kunhan jaksan :P